Gospelhelg utan dess like alltså. nr 2!

Hejja!!
Idag har det gått en vecka sedan den feta gospelkvällen i Ö-vik och jag tänker fortfarande på den och ler ^^ Det var helt enkelt galet roligt. Här följer lite bilder..
Årets gospellinje körade åt artisterna på en del låtar och här repas det med Frank Ådahl tidigare på dagen.
Putte Nelson från Så ska det låta spelade i det grymt tighta bandet tillsammans med Jonas Öberg- lärare på Mellansel, Johan Tjärnström- Skorped, Johan Öijen- lärare på Mellansel och Per Lindvall- jaa, en av sveriges finest helt enkelt. Och några grymma killar på blås också förstås.
Här kör Ole Börud igenom några dängor och även Samuel Ljungblahd ville ha kort på kär´n :)
Här är den stora kören under konserten, och bilden är snodd från C.T Harris facebooksida.
Hela sveriges Per-Erik Hallin. Så vansinnigt skön och ödmjuk människa. Checka in honom om ni inte vet vem det är, säger jag bara.
Och mellansels stolthet: Karin Öberg! Vilken pipa hon har alltså, och en grym sångpedagog är hon verkligen. Så kul att stå under hennes ledning igen.
En svettig Ole efter konserten ställer upp på kort :)
Jag fick lov att föreviga en kram av härliga mr Walt Withman ;)
Och Putte fick också posera lite, kul att få sjunga med så kompetenta musiker på scénen.
SÅ kul att få fördjupa vänskapen en sådan här helg. Här är Emelie och Malin som jag fått lära känna lite bättre de här dagarna och de är bara för härliga :)

Även försökte jag och Samuel att få till något bra kort, men vi kunde inte riktigt skärpa till oss..
eller stå stilla..
haha
Men till slut så :)
Tack för en awesome kväll allihopa som deltog på och nedanför scénen, let´s do it again!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0