Loppis och gospel! Livets goda ;D

Godkväll i alla stugor!
Tänka sig att vårinspirationen sakta ändå kommer krypandes, jag som trodde den hoppade förbi mitt sinne och bo i år.. Men nejdå, nu börjar idéerna ploppa upp. Och jag har varit på lite loppisar på slutet här och funnit några fina prylar ändå..
bla. den här tjusiga kudden som kommer att få en plats i min "nya" hall, som jag kommer att fixa lite på framöver.
Eventuellt kommer det här gröna tyget också att få husera där på något slags vis, men som du ser så matchar de inte jättebra ihop, men jag tänker att det ändå kan gå på något sätt, jag tyckte ju så mycket om tyget, och det skulle passa så bra i hallen.. hm, får klura lite på den.
Tre gamla ramar har också hittat hem till mama och min ramsamling börjar ta sig nu. Snart ska jag framkalla massor av bilder och fylla dem med ^^ Det blir megadegakul :D 
Idag har jag haft besök av min granne Anna och hennes två flickor ändå från 9 till 15 typ, och det var jättetrevligt :) Tog lite bilder men datorn är inte min vän ikväll, så det blir inge av. Men sen ikväll har jag varit med Malin och Daisy på konsert på Svedjeholmskyrkan med Mellansels nuvarande gospellinje och det var riktigt kul. Dom var grymt tighta och säkra och det var en ren fröjd att höra dem. Ser såååå mycket fram emot nästa helg då det är den stora "Gospel celebration" - helgen här i Ö-vik. Då firar Mellansels folkhögskolas gospellinje 10 år och en stor kör av alla gamla "gosplare" kommer att riva av en fantastisk konsert!! Okey.. inte bara vi. Självklart kommer det stora gospelartister och förgyller kvällen med ;)  På scénen kommer alltså också: Ole Börud, Per-Erik Hallin, Frank Ådahl, Samuel Ljungblahd, C.T Harris och Walt Witman att stå .D :D  Fett fett elifettfett!! Ojoj, det blir galet skoj. Så om du bor härikring eller någon annan stans och gillar gospel och inte har köpt biljett än såå.. DO IT!!
Nu ska jag somna tidigt för en gångs skull. Hola sombrero, ses en annan dag!
Frid /(Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0