SÅ fina retroprylar på Ankaret just nu.

Hoppla!
Igår var jag på Ankaret för första gången på länge, och det var jättekul att se hur det blivit där nu när dom flyttat runt och möblerat om nästan hela butiken. Jag hittade några finfina fynd också som jag lämnade till efterkommande fyndspanare, så skynda på att åka dit, för de finns fortfarande kvar :)
Vad sägs om det här fina lilla kittet i teak och rostfritt stål för 20 kr?!
Eller dessa snygga fat? Vet inte pris men skulle tippa på en 10 för det stora och fem för det lilla kanske?
Eller det här underbara lilla fatet som man kan ha frukt, bröd, servetter eller annat kul på för 60kr. Så sjuukt fint!
Eller det här galet fina kittet med plastbestick och tallrikar och.. ja ni ser ju. Fantastiskt snyggt set som jag gärna hade haft i min ägo :) BARA 40 KRONOR!! Jamen ni höööör juh!
Så härligt det är på landet, då det ligger en kortlek ute på jollentorget som det står "Ungdomarnas" på.. Och här sitter alltså byns ungdomar väldigt ofta och.. spelar kort :) Kortleken ligger alltid där, och får vara kvar. Skön grej.
Men NU ska jag skynda mig att äta frukost och sen bär det iväg mot Mellansel och gospelövning hela helgen lång :D Det här har jag längtat efter såååå länge!
Vi scheescchj!
/(Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0