Shoppingtips från Ankaret!!

Hej människor!!
Måste bara först säga att jag var på en galet bra konsert igårkväll! Stephanie Smith från USA, vilken stjärna alltså!! Vilken energi och personlighet och framförallt vilken röst?!! Vilken fantastisk människa..
Jaja, tillbaka till vardagen :) Ikväll har jag umgåtts med vänner och snusat på en 4 veckor gammal bäbis i Köpmanholmen o det var såå mysigt ^^
Tidigare idag har jag övningskört till Långviksmon och ätit våfflor hos mina föräldrar, gött.
Svängde självklart in på Ankaret och gjorde några fynd, bl.a en stor väggbonad med en tupp i färgerna rosa, rött och orange- helfin! Kommer passa jättebra i Dejjans rum :)
Slänger upp lite bilder på några andra fynd DU kan göra där om du åker dit inom en snar framtid :)
Fin gammal plåtburk :)
Skitsnyggt tidningsställ i retromodell :)

Väldigt gullig glasburk med lock för 20kr som skulle passa fint i t.ex mitt kök, men jag lämnade den snällt, ifall kanske DU också vill köpa den? ;)
Två ljuvliga vaser i glas, perfekta att sätta vårens första blommor i :)
Jag som samlar på glasvaser fick verkligen anstränga mig för att hålla fingrarna i styr..
Ankaret har en fantastisk hörna med skivor och filmer och små tavlor :) Som man kan se på den rosa skylten så är inte priserna skyhöga direkt.. ;) Väldans billigt faktiskt.
Den här tavlan köpte jag faktiskt, fast den får hänga kvar där ett tag och visa upp sig, hade inte plats att ta med den. Den påminner så mycket om vårat sommarställe i Jämtland o färgerna var så fin, plus att ramen var jättesnygg så jag var tvungen att slå till.
Rosor i vattenbad :)
Gefle, Zebra :)
Dom härliga tidningarna jag visade häromdagen.
Och åker man till Ankaret måste man ta sig en fikasluring såklart, och då får man lägga en frivillig slant för fikat i denna fina burk, så kan även de pengarna användas till något bra, bra va?! :) Pengarna skjutsas med jämna mellanrum in i dessa projekt.
Dessa snygga skor fanns ju också där och självklart inte i min storlek!
Men de är hur fina och oslitna som helst!
Kanske något i din smak KP? Så, nu har jag gjort reklam för din blogg också ;)  (Checka in henne om ni gillar 50- och 60-talsklänningar, loppisprylar, musik o knorrar i håret ;)
Nä nu ska jag krypa ner i sängen och sova sista natten i mitt hus på två veckor, för imorgon åker jag till Sollefteå o kommer inte tillbaka förrän jag har ett körkort i min hand!!!!!
Meen, jag kommer att sakna ihjäl mig efter min älskade familj..
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0