Nya vänskaper :)

Hejja!
Vilken lång och händelserik dag det varit! Och jag har tillbringat hela dagen och kvällen med min nyfunna vän Malin och hennes två flickor :) Hemskt trevligt har det varit.
Nio i morse hämtade Malin oss och så for vi på Liten o Stor i Bjästa o lekte med barnen, sjöng o fikade. Efter det bjöd jag hem den lilla familjen till mig och bjöd dem på lunch och fika med minikoppar o minikakor :) Och nu ikväll så har jag rätt nyss kommit hem från en inspirationskväll hos Mary Me där det var visning av finfina inredningsprylar o ögonfransförlängning och sånt där intressant :) Det var också väldigt trevligt, och Daisy skötte sig hyffsat bra ändå, trots alla inbjudande prylar det kan finnas i en liten frisersalong full med folk i.
Tack Malin för den här fina dagen o kvällen :)
Tjejerna fick leka med mina gamla dockhusmöbler och då passade ju helt plötsligt min gamla byrålåda perfekt att ha som dockhus..
Det såg så kul ut så jag satte mig visst själv några minuter och möblerade lite i "dockhuset" efter att flickorna åkt ^^
Minikoppar o minikakor blev populärt ;)
"åå vilket gott rosa kaffe" tyckte Mira.
Svårt att välja vilken man ska börja med..
Busjäntern Mira och Nelia, kul att få lära känna barn i den här åldern också :)
Imorgon åker jag till Långviksmon en sväng och träffar familjen innan jag drar till Sollefteå i två veckor..
Så då kommer det säkerligen komma upp några finfina tips från Ankaret här på bloggen igen.
Idag slutade de med 50-kronorskassen och har ist bytt in alla höst- och vinterkläder mot vår- och sommarkollektionen så nu är det bara att pallra sig dit och inhandla nya fynd! :D
God kväll kära vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0