Presenter.enter

Hello människor! Jag har inte förstått riktigt det här med att alla bloggare alltid ska få en massa saker på posten av folk jämt!? Varför blir människor så snälla o givmilda när det handlar om bloggar? Det är ju lite lustigt det här att folk känner att de vill ge saker till en människa de aldrig träffat men blivit så inspirerad av via bloggen att den vill ge någonting tillbaka liksom.. :) Ganska fint ändå. Fast ändå lite konstigt.
IALLAFALL så fick jag ett paket på posten häromdan!?!! ;D  Nejmen det var ju faktiskt Daisy som fick det för att hon fyllt år. Och inte alls av någon okänd person utan av snälla Johan o Hanna i Oskarshamn som jag saknar så mycket.  Kolla in vilken fin present de skickade!
Hanna har alltså broderat med garn på en vanlig vit bomullsbody och vips så snygg den blev! :D Tycker det var en jätterolig och personlig present som man kan utveckla hur långt man vill. Jag fick iaf massor av inspiration av den och tyckte det var en alldeles utomordentligt rolig presentidé.

TACK Johan och Hanna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0