Hanna Gerhardsson klass 9b.

Vad lustigt det är det här med klassåterträffar.. Man undrar innan ifall allt kommer vara sig likt, om folk faller tillbaks i gamla "positioner" i klassen och behandlar varandra likadant som då det begav sig.. eller om folk faktiskt vuxit upp och skaffat sig liv? Jag var på en sådan klassåterträff i lördags, det var klass 9 a och b från Björnaskolan som skulle ses igen, tillsammans med alla andra 85:or i Ö-viks kommun och jag måste säga att det faktiskt var riktigt, riktigt roligt :)  Vi var den enda klassen som satt kring vårat bord och faktiskt pratade med varandra hela kvällen, alla andra jäktade upp och skulle dansa och flänga runt direkt efter vi ätit maten tyck ja. Jag var ju iofs lite rastlös också men att bara få sitta och snacka och ta igen massor av år, närmare bestämt 10, var jätteroligt :)
Här kommer då lite bilder ifrån kvällen..
Pyret Mattebo i egen hög person trädde till festen iförd detta: Beige tröja från Gina Tricot, byxor Vero Moda, skorna Tradera fast egentligen H&M och halsbandet är ifrån Glitter genom Ida :)
Här är då den lilla skara på 12 personer som lyckades ta sig till återträffen den här gången, och då är det alltså från både a och b.. inte så jättebra uppslutning tyvärr.
Från vänter: Therese, Jessica, Per-Arne, Kicki, jag, Peter
Rickard, Stefan, Bicke, Ante och Micke. Och Emelinda står bakom kameran.
'
På tillställningar som denna ska mina glasögon då alltid vandra runt hos alla möjliga, (dom sitter på Martin, bakom mig till vänster just när den här bilder tas) men ikväll fick även jag testa ett par brillor, som jag tycker är väldans snygga?! Vad tycker ni? Jag funderar ju faktiskt på att byta snart..
Många av tjejerna i den gamla klassen, typ 8 st, har fått barn eller väntar barn.. som dessa! ^^ Grattis Micke och Kicki!
Men Emmis my Emelinda tänker då inte ha några barn på ett bra tag säger hon ;) Barndomsvän som också kommer från Långviksmon.
Kul att återse grabbarna.. Bicke och Ante :)
Hihi även Jocke min käre föredetta granne dök förbi vårat bord och ställde upp på bild.
Likaså Frank som jag inte hängt med på många år heller :) Kul att ta upp gamla vänskaper.
Och som den ofta gör så slutade kvällen på max, och jag somnade nog inte förns 03.30.. och det är väääääääääääldigt sällan jag är uppe så sent kan jag lova, men det var en heeeemskt kul kväll :D
Tack alla inblandade och till alla 9:or från Björna som inte var med.. Ska vi styra upp något i sommar kanske?!! Bergom strand finns ju som ett väldigt fint alternativ till sommarkvällshäng ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0