Vänner, dataproblem, feber och god jul!

Så var den här dagen till ända också. Men oj vad mycket trevligt vi haft trots snöyra:) På eftermiddagen kom familjen Odin på besök och intog huset med sina två härliga virvelvindar till barn ^^ En kaffetår i fina vänners sällskap är älskvärt.
Och senare på kvällen kom Viktor o Stina, samt Stina o Vincent och tog plats vid vårt middagsbord som serverade lax, mums. Ida o Andreas droppade in och tv-rummet belägrades av hockeysugna karlar som ville hoppas på att Modo skulle vinna, och det gjorde dom ju visst också, Bra där Modo! Vi tjejer som inte var så taggade på hockey hängde på nedervåningen o spenderade värdefull tid med varann ist. Kladdkaka med exotisk fruktsallad och glass vart det, gött.
Men alltså, nu idag, lagom till att jag ska börja ladda in massa bilder i datorn från kameran, så slutar minneskortet till kameran att funka!? Jag kan inte ta in några bilder i datorn!? Ja, det var ju inte så kul, men jag får slänga upp några bilder i efterhand när jag lagat problemet, (Hah, som om jag skulle kunna laga ett minneskort?) Någon som vet vad det är för fel när det inte ens kommer upp på "Den här datorn" att man har stoppat in kortet? Hm, jag måste ringa Persson.
Även så fick Daisy feber nyss, 39,2 grader och vaknar hela tiden.. som en vanlig grej när det är tänder på gång, men man tycker lite synd om na ändå. Men jag hoppas kanske på att hon blir utslagen och sover hela natten för en gångs skull, faast det lär ju snarare bli tvärtom, att hon ska vakna stup i kvarten istället. Vi får väl se.
Jag slänger upp några bilder från julhelgen så länge :)
Dejjan vart mäkta glad när hon fick se det här paketet :)
En liten gåvagn var det visst. Fick en av mina föräldrar och en av Tommys föräldrar, tyfis :)
Hon fick även testa den söta bruna linne-bodyn från 70-talet som min storasyster hade när hon var liten, oj vad söt hon var i den, tycker ni inte? :)
Till sist får jag väl säga, God natt och God Nytt Fortsättning från lilla familjen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0