Ett steg för mänskligheten!


Heej alla fina!
Jag har haft en härlig dag idag med solsken och vänner. Jag har lunchat, fikat och pysslat med Annika, gått promenad och planerat Bergoms framtid med Anna, gått en till promenad och fikat en till gång med Cakan och diskuterat snygga och slibbiga lärare med Lovisa :)
Jag har dock INTE tvättat två tvättar, städat sängbordet (som jag skjutit fram i flera veckor) moppat Daisys rum, dammtorkat i köket, dammsugit i vardagsrummet, städat bort alla kuddar och täcken i TV-rummet efter vårat fredagsmys eller något annat på min egentliga "att-göra-på-måndag-lista".. meeen, lika glad för det är jag, det är en dag imorgon mä! :)

Weee Daisy tog sina två första steg idag!! :D Lagom till att hon även fått inviga sina fina, nya skor som jag köpt på Ankaret nyligen. Det var även första gången som hon fick gå på snö och det tyckte hon verkligen var intressant och roligt. Det är verkligen kung när man får tag på så här fina skor begagnat, eftersom de är ganska dyra nya ändå.. och visst är dom hur söta som helst? Jättetypiskt nog så vill inte datorn ta emot minneskortet idag igen så de andra bilderna jag tänkte lägga upp idag kan tyvärr inte närvara. Vill visa dem men det får bli nästa gång datorn är på humör helt enkelt.
Eftersom mina dagar inte riktigt verkar bli som jag har tänkt dem många gånger så hinner jag inte blogga så mycket som jag skulle vilja. För jag har ju faktiskt också en make o ett barn som jag inte vill försumma så många extra timmar på de värdefulla kvällarna vi har tillsammans, även fast jag har mycket jag vill berätta och visa för er må ni tro ;) Men ni får hålla till godo med vissa dagars uppehåll emellanåt, men det gör ju inget :]
Kul att Cakan kom och gästade mitt (idag fattiga) fikabord. De urtjusiga kopparna och faten är Hackefors och de tillhör en serie på 10st som jag köpt på Galleri 22 . Det är mitt absoluta favoritporslin och det matchar väldigt bra till mitt kök just nu ser jag.
hihi, frexten så såg jag ut så här för exakt ett år sedan .. ^^
Ses en annan dag fox! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0