"Korna anfaller!?!"

Hihi det blev en härlig promenix som jag och Dejjan fick idag och hon invigde sina solglajjer som hon fått av mammas bästis Petra.
Hon tyckte allt att det var ganska så spännande att träffa på alla kossor, på så nära håll. Och det var nog ömsesidigt :)
Medans jag stod och pratade med bonden Lennart så rymde en kossa, det var rätt festligt :]
Ni som är vän med mig på Facebook kanske har sett den lilla filmsnutten från förra våren när Lennart skulle "frakta" alla kossor genom hela byn till en annan hage och jag står på min uppfart och filmar och kossorna rusar in över min tomt där jag och barnvagnen nervöst står och tittar på.. haha, och det enda jag fick ur mig var"..eh, korna anfaller!?!..." ja de gick till lite lugnare idag iaf :)
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kossor<3

2011-01-26 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0