Rapporter från Umeå



Hejja!!
Nu har här legat nere några dagar, tyfis. Jag har varit i Långviksmon och grejat och förberett för Ankarets stora modevisning som är nästa fredag, därför har jag inte riktigt haft tid för bloggandet. Jag ska vara konferencier och är även ansvarig för att alla får rätt kläder osv, så det har varit fullt upp med att träffa manekängerna och planera och öva och allt möjligt kul :) Meen, jag har iaf hunnit spana lite på Ankaret och fyndat lite fina prylar ^^


Hittade ett gäng med tyger som jag tänkte jag skulle sy runtom och sedan kanske ha användning för i Bönhuset i här i Bergom där jag bor. Skulle behövas lite nya textilier där tycker jag :)



Fick lov att slänga upp lite fina tyger också satt ni får se vad som finns. Observera att detta bara är ett axplock av det sortiment som finns inne nu.


Till sist två fina blåa burkar som jag bara älskar! ^^ De har inte riktigt fått någon plats hemma än, funderar på om jag ska fortsätta på mitt blå/turkos/mintgröna tema i köket som jag också hade innan jul. Fast då korsades det med en touch av rosa också.. Men nu tänkte jag ta orange istället. Låter det bra tror ni? Jag köpte ju en sådan sjukt fin 70-tals burk med orange plastband runt förra gången jag var upp, och den skulle va så fin i köket. Ja, det blir nog orange :)


Just nu är jag i Umeå tillsammans med min lilla familj. Har varit här hela dagen och stannar tills imorgon kväll, för att hälsa på olika fina vänner och även gratta Tommys brorson som fyller ett år imorgon.
Rapporterar mera från Långviksmon och det stora projektet "Långviksmonsskolan i Colombia" en annan dag, det är mycket på gång nu vetni.
Ha en fin kväll alla vackra människor!!
Pöss/(Pyret

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att man bor så grymt långt ifrån, annars hade jag gääärna grävt ibland tygstuvarna och allt annat fint som verkar finnas där.. =)



Kraaaaaam

Sanna

2011-01-16 @ 20:00:31
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Pyret

Å vad roligt att du hittat hit :) Ja, det var synd att du var långt bort, det är ju ett riktigt smultronställe jag har här uppe. Men någon gång kanske du har vägarna förbi? Då är du välkommen! :D

2011-01-16 @ 21:10:04
Postat av: Sanna

SV: Nämen va skoj att du gillade min blogg också..

Hmm ja det är ju en bra fråga..kollade just runt i andras bloggars blogglistor och där fann jag dig.. =)

Oja dom hade verkligen ängla vakt och jag är evigt tacksam för att det gick så bra som det gick med alla inblandade.. <3



Kraaaam

Sanna

2011-01-16 @ 21:16:44
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0