På fynd spaning..

Lite tips från Ankaret!!
Var upp till Långviksmon i söndags och hittade några ursöta lampskärmar i olika färger och former. Glömde kolla pris, men det är nästan inte nödvändigt för det kostar så lite där ändå :)
Här är tyg- och stuv-hyllan jag skrev om tidigare. Det finns så mycket fina tyger här alltså, önskar man hade lite mer tid så man kunde sy mera..
Ska det vara en snygg 80-tals jacka kanske?
Eller varför inte den här skitsköna och mycket snygga jackan från MONKI för 60 kronor?!
Typiskt att jag hade skabbigt hår den här dagen och att modellering inte är min starka sida bara, men vad gör man inte för att visa upp lite snygga kläder som måste upp på marknaden.
Dessa två stolar är bara fööör fina!! 
Den här kjolen skulle jag gärna köpa själv, (och kommer nog göra det om ingen köper den inom två veckor ;) men jag lämnar den gärna åt någon lycklig själ som vill komma upp och köpa den. På knapparna är det klassiska ankarmotiv och den är alltså marinblå med vit rand. Sorry, glömde kolla storleken men det kan jag kolla upp tills imorgon.
Pyret tackar för idag och är snart tillbaka med nya fyndtips!!
Den här blommiga tröjan var också jättefin.. Finns på Ankaret - Skynda fynda!! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida Jerrevik

JAG MÅSTE DIT!

Kan du inte skriva vad Ankaret har för öppettider?! :)

2011-01-11 @ 22:09:49
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hihi jo det kan jag. ^^

2011-01-11 @ 22:18:36
Postat av: Hanna

Klartt o betartt! Skrev ett inlägg med tiderna :)

2011-01-11 @ 22:34:51
Postat av: Karoline

AAAAAA, KJOLEN!!!! Önskar jag bodde hemma ibland alltså. Det är enligt mig den perfekta kjolen som jag letat efter i år! villhavillhavillha! såg den ut att va i min storlek?

2011-01-18 @ 12:15:15
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Postat av: Pyret

Aa Karoline, den såg nog ut att vara i din storlek. Jag ska dit imårrn då kan jag testa den och avgöra sedan. Ja!! Du måste komma hit hallÅ!! Kul att du kikar förbi ^^

2011-01-18 @ 21:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0