Bra-dag-lista o kula-prylar-span.

Tjenarenixen! Idag är det en bra dag :)
Och idag ser jag fram emot att se alla mina lökväxter spricka fram under snön (som är typ 90cm djup så det lär ju ta ett tag..)
Sen ser jag även fram emot:
* att börja renovera köket ^^
* byta ut fondväggen i vardagsrummet
* vårstäda på altanen
* hänga upp massa vimplar i hela huset
* börja måla i gillestugan som ska bli ett megastort lekrum
* plantera örter och sätta upp en hylla i fönstret i köket som de små krukorna kan stå på :)
* Att jag ska till fjälls om en vecka.. shishi!
* och att fara på Ankaret snart igen :D
Här är lite fina prylar som jag såg där för två veckor sedan när jag var där sist. Kan inte garantera att de är kvar, men förhoppningsvis finns de där, och bara väntar på att du ska komma och köpa dem.. ;)
Jo dom sa ju på radion att det var inne med pälsmössor nu va? ;)

En hemskt söt liten portmonä :)
Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker den här är helfräsig! T.ex Emelie Westin, Du skulle kunna ha den här, eller hur!? :D
Hihi, på rätt person och plats och den här är helrätt!
Leggings för den djärve? :)
Jo, det är också en bra dag för att jag fick äta så god lunchlåda idag.. gjorde nämligen en supergod köttfärspaj igår, med massor av lök och vitlök, fetaost, oliver och körsbärstomater och den vart alltså jättegod?!! Det var som en aha-upplevelse för mig, för det var i ärlighetens namn första gången någonsin som jag gjorde en paj! :D
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Den längst till vänster av mössorna den finns ej kvar:D heheh

2011-02-23 @ 22:55:46
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Fina ting kul med loppis span :)



Kram

2011-02-24 @ 10:48:17
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Pyret

Snyggt Julia! Den är faktiskt riktigt ball den där, har provat den själv några gånger ;)



Jessica: Kul att du gillar grejerna :)

2011-02-24 @ 11:30:03
Postat av: Pyret

Snyggt Julia! Den är faktiskt riktigt ball den där, har provat den själv några gånger ;)



Jessica: Kul att du gillar grejerna :)

2011-02-24 @ 11:30:03
Postat av: Julia

Ja nu är det ju inte jag som har köpt den:D Men hon som köpte den passar riktigt bra i den och du lär säkert se hon i den om du träffar hon:D

2011-02-24 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0