En Onepiece tack!

Ååååå en helg full av magsjuka och elände har passerat och jag har precis gått utanför dörren för första gången sen i fredags.. Jaa vi har baara suttit inne och verkligen bara suttit. Såå tråkigt och överslappt och slitet och shletet på samma gång..
En sånn här helg hade man ju iaf velat ha en mysipysdräkt som man har kunnat krypa in i och iaf fått känna sig lite söt och mysig i mitt i allt det trista. En sånn HÄR önskar jag mig!! :D En helt alldeles härlig onepiece som är alldelens så där mjuk och go så man aldrig vill krypa ur den.
Det är ju väldans hett nu har man förstått med dessa plagg, och själv hade jag en finfin en i mellanstadiet som jag använde tills den var så liten så den skar in i rumpan på mig.. Såå mysig var den, så jag inte ens ville inse att jag vuxit ur den ;)
Och vad säger ni alla singeltjejer? Vore inte den här helt suupernice att få krama om?? ;)
Checka in Onepiece.se efter fler sjyssta helkroppsmysdräkter :)
Själv, som den mammalediga fattiglapp jag är så är jag heeelnöjd med Ankarets sortiment så länge! ;D
Jag hittade en egen variant av onepiece där! :D Visst är den snygg??!
Jag har faktiskt ingen aning om vad det kan vara för plagg egentligen, men har man lust kan man ju förstås sy om den till en riktigt onepiece, men det lämnar jag åt den händige :) Den finns nämligen kvar i butiken gott folk, Skynda fynda!
Jo förresten, det är nog en gospelkåpa!! :D Eller?.. Haha, Den var jätteskön iaf, plysch, och till skillnad från bilderna ovan så är den ju runt 1000 kr billigare då den bara går av för 30-40kr ;)
Hihi, skynda fynda!!

Kommentarer
Postat av: Jenny E

Ha ha, du e rolig du. Gulligt!

Mindre gulligt med magsjuka,huvva. Visst e det party på onsdag?!

Ses

2011-02-21 @ 13:11:20
Postat av: Hanna

hihi tack!

Naej det har inte varit så roligt faktiskt..

Och p.g.a magsjukan så vill jag skjuta upp partyt på onsdag så att ingen riskerar att smittas. Oklart än om vilken ny dag det blir, jag hör av mig om det när jag vet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0