Pyret på snowboard jakt..

Hallåååå är det någon som har en bräda att låna ut/sälja till mig till vecka 9? Eller gärna förstås ett tag innan så jag hinner värma upp mig lite. Det vart nämligen impuls bestämt att jag ska följa några vänner till Kittelfjäll vecka 9 och jag har visst ingen bräda längre. Jag trodde jag hade lagt ner min snowboard karriär totalt efter att jag bröt ihop i backen i solberg förra året då jag föll handlöst, föret var värdelöst, brädan 100 år gammal, alldeles för liten och ovallad, och jag var jätteotränad.. Jo jag bröt ihop och blev rosenrasande och körde ner brädan i snön bredvid liftkön och skrev en lapp: "Säljes 100kr" och mitt nummer.. meen, nu verkar det då som att jag ska åka igen, och det känns ju såklart jättekul! :D Har ju ändå åkt i 15 år, kan ju inte lägga ner nu, bara för att jag blivit gammal och feg och inte vågar satsa livhanken i skogen och hoppen längre..
Så: Har du en gammal snöbräda som ligger o samlar damm och passar för en i 160cm klubben så är jag intresserad av ett köp :)
En liten glimt från dagens pysslande.. Inför Daisys 1 årskalas ska det sys massor av vimplar, så jag flyttade ner pysselrummet till köksbordet idag och fick massor gjort :) Och som vanligt kan jag inte hålla på med bara Ett projekt, utan jag skrev även dagbok och klistrade in bilder i Daisys "mitt första år"-bok och planerade för bönhusets framtid.. men det är då man får som mest gjort tycker jag, när man duttar lite här och var. 
Här har vi ett sådant där snyggt Ankaret tyg som är ifrån Örnsömnad i Långviksmon. Väldigt snyggt om jag får säga det själv. Kostar endast en 5 eller 10 lapp!
Hihi och Daisy hade sina grannkompisar Leah och Sara på besök idag och de lekte otroligt fint tillsammans. Vilket gäng de kommer att bli, Bergoms most wanted ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Men sötbilden på barna!

Även väldigt kul att tyget heter Fetknopp, hahaha.

2011-02-01 @ 23:00:19
URL: http://withmywords.tumblr.com
Postat av: Jenny E

Hej, jag har en bräda och skor i strl 38 typ. Inte till försäljning men väl till utlåning. Kan ta med den på måndag om du e intresserad...

2011-02-02 @ 09:47:43
Postat av: Pyret

Linda: Ja visst är dom goa :) Haha ja det var lite komiskt, "Fetknopp design".. haha det låter som att designern har bra självdistans, eller nåt ;)



Jenny: Nämen vad snäll du är! Som tur var så har en annan kompis redan nappat så jag ska få köpa hennes, men tack så mycket för du ville ställa upp på utlåning :)

2011-02-03 @ 11:06:23
Postat av: marika

Hej Hanna! Vad duktig du är som fixar så mycket! =)

2011-02-03 @ 19:50:23
Postat av: Pyret

Nämen Tack Marika! Jag tycker om att fixa :D

2011-02-03 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0