Surprise!!

Oj vad trevligt det är med överraskningar! :)
Titta vad gulliga små paket jag fick för några dagar sedan! Jag sjöng på ett dop i somras och nu i veckan kom skatteåterbäringen kan man säga ;)
Inuti låg två sådana här roliga grejer!  ..Jag fattade inte heller vad det var från början :D Men som man kan se så är det en tekopp underst och en liten tekanna överst! :) Och har man då bara En liten fin person på tebjudning så kan man ställa fram dessa och då får båda liksom varsin tekanna, hihi.. Ganska fiffig grej ändå va?
Trevligt värre har jag även haft det idag. Följde med grannen Anna o hennes två döttrar på sagostund på biblioteket och sedan en snabbis på stan, sen har barnen fått leka av sig hemma hos henne och en våffla slank visst ner :) Nu närmast ska jag och Dejjan ta bussen till stan för att vänta in nästa buss som går ut till Svedjeholmskyrkan där jag har dansträning, och SEN är det ungdomsmöte där ute och då ska vi dansa upp några danser :)  Jättebra möte kommer det för övrigt bli ikväll, ungdomspastorn från Livets ord; Mattias Nordström är uppe och ska säga några väl utvalda ord.. typ :) Nämen han är jättebra, och det blir en hemskt trevlig och ösig kväll tror jag, så kom gärna dit och häng med oss, och se oss dansa även :D
Annars så får ni ha en jättebra kväll hur som :)
Holla/(Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0