Stegbo Möbelrea!!!

Idag skulle jag vilja ha massor av pengar! :D
Ringde pappa igår och frågade om han kunde slänga upp 100 blad lite snabbt så där... men det kunde han visst inte..tyfis. Vi som bestämt hur vi vill ha det i köket nu, och hade tänkt oss ett IKEA kök och då är det ju kampanj där nu att man får 1000 kr för varje 10 000 man köper kök för, så vi tänkte vi skulle rappa på lite och beställa för det räcker visst bara till den 13/3.. men då ska man ju ha pengar tills dess också förstås.
Men ja, så nu är jag verkligen i renoverings- och möbeltankar och spanar runt efter vad som skulle kunna tänkas passa till vårt kök och även vardagsrum som ska få sig en liten ansiktslyftning.
För två veckor sedan var jag även på Stegbo möbler i Långviksmon och kollade in deras möbelrea lite, man blir ju tokig av att gå i den affären och sitta på en tom börs.. man skulle ju vilja ha så mycket! Men kanske det finns någon som har fler ören än jag på banken och är lite sugen på nya möbler :D Då kommer här lite tips och inspiration till er :)  (Jag kan dock inte garantera att allt finns kvar idag)
Lite dåligt ljus på bilden, men det är iaf snygga lampor för ett väldigt bra pris! Den ena är svart och den andra limegrön, om det inte syns :)
Fräsig röd, stor byrå som jag själv skulle vilja ha, till ett mycket, mycket bra pris!
Bord och fyra stolar för 3.995:-
Ojoj.. den här hade inte varit helt fel kan jag lova, fruktansvärt skön och fin möbel!
Riktigt sjysst pris på den här tycker jag.
Besök gärna Stegbo möbler när ni kommer till Långviksmon och Ankaret, för det du inte hittar på Ankaret kanske finns på Stegbo, och vise versa ;)
Ha en fortsatt bra dag alla fina!  /(Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0