Mer tyg åt folket!!

Några nya tyger som kommit in på Ankaret på sista tiden. Så fina! Även fast många är ganska smala bitar så finns det ju mycket man kan göra med dem ändå. Någon som vill dela med sig av sina tyg pyssel projekt? Själv köpte jag igår en gammal byrålåda full med fack i, som jag tänker vända på högkant och göra någon typ av dockskåp av, och då tänker jag "tapetsera" med fina små tygstuvar :)



Det här tyget till vänster är som ni ser; gult, vinrött, brunt och olivgrönt. Och det är väldigt stort för att ligga i stuvlådorna, så det passar utmärkt som duk till ett runt bord eller att göra stora kuddar av eller liknande :)

Om det kommer in större bitar av dessa så får de nog inte ligga länge :) Riktigt snygga hallå?!

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Hallå Hanna jag tänkte fråga om Daisy vill ha en RETRO vinter dress av Bambi =?

Hon har på sig den på ett inlägg från i torsdag :)

Tänkte isåfall kan jag ge den till Jenny så kan Jenny ge den till dig om du vill ha den :)

Harvart en stor favorit hos oss :)

sen e den köpt second hand med :)



kram ha det finast

2011-02-12 @ 19:07:16
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0