Det här är ju skitkul!!

Heej alla fina och TAACK så jättejättemycket för all uppmuntran jag får hela tiden i samband med min körkortstagning :) Det värmer mig verkligen.

JO, jag är alltså i Sollefteå nu, hos Petra "min bästa kompis från Helgum", (som jag alltid var tvungen att tillägga när jag var yngre) och ska bo här i två veckor drygt och ta körkortet! :D :D
Och nu har två dagar förflutit och jag har haft verkligen jätteroligt :D Jag visste inte alls att det var så här kul att ta körkortet!? Det är liksom verkligen att jag var mogen för att göra det här nu alltså.. Jag har skjutit upp det i 8 år p.g.a bl.a åkrädsla, (jag har varit med om många småkrockar) brist på intresse, rädsla för att jag inte skulle klara det, och att jag faktiskt inte har känt något större behov... förns det senaste året kan man väl säga ;) Det dök upp vissa saker som gjorde att det helt enkelt vart lite opraktiskt att sitta ute på landet utan körkort, såatte..
Men NU är vi igång iaf, och det är huvudsaken :)
Tänk att jag tycker det är lite festligt när jag får gå på "lunchrast" och köpa anteckningsblock och mellanmål för att sedan komma tillbaka till min lilla "klass" och ha "lektion"... hihi, jag har nog saknat skolan lite ändå. Jag känner mig ju förvånadsvärt taggad på att plugga iaf, och DET var jag verkligen inte beredd på.

Men det som är väldigt synd just nu är bara att det inte går att lägga in bilder från min kamera till Petras dator, och jag som har varit på världens bästa antikaffär idag och fotat massooooor av fina grejer som jag vill dela med världen.. men jag får visst vänta två veckor. Skittråkigt bara..
Men jag kikade igenom bilderna på Petras dator o hittade ju faktiskt lite roliga bilder från min gamla möhippa för några år sedan :) En av dom alltså. Så i brist på nya bilder så kan jag ju faktiskt slänga upp några gamla :) Mycket nöje!

Eftersom jag redan hade gift mig i Grekland när denna möhippa skedde så fick det bli under temat "badbruden"..Hemskt fin och bekväm utklädnad fick jag..


..av mina tjejer, som själva fick gå i ursköna baggykläder a´la "G*baby-style" (the oldtimes-me)..


"Badbruden" and my crew; Susanne, Emelinda, Cakan o Ida.

Usch vad otrevligt det var den sommaren när Dart Vader o hans polare gick runt på stan hela dagarna, man vart ju livrädd när dom här figurerna dök upp, men ett kort var vi ju förstås tvungen att ta :)

Massa uppdrag stod på listan förstås, bl.a klippa bort 10 lappar från kalsonger :)


Jaa.. det var det. Kul att få uppleva lite gamla minnen igen :) Tack tjejer för en minnesvärd dag!

Hörrni, nu ska jag ta mig en tidig nattning så hörs vi en annan dag.
Fridens liljor!! /(G*


Kommentarer
Postat av: Malin

Heej ! Roligt att höra att du trivs på din skola ! :) Å väldigt kul att se bilder från din möhippa ! hihi.... Ha det bra ! Kram Malin

2011-04-05 @ 21:52:17
URL: http://www.genommallasogon.blogspot.com
Postat av: Hanna

Heej Mallan! Ja det är jättekul, lärarna är kanonbra och jag trivs med alla tre av dem :) Ja de bilderna har du ju faktiskt inte sett tidigare va? ;) Kul, kram!!

2011-04-06 @ 07:58:10
URL: http://pyretsprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0