Sluttampen närmar sig..

Sådärja! Nu är snart vecka nummer två avklarad och färdig också. Imorgon är det halkbanan i Härnösand sen åker jag hem till Ö-vik och Bergom och det känns SÅ skönt att få komma hem några dagar. Jag vill ju hem och greja på altanen och kratta upp och göra fint i det lilla som smält fram i trädgården :) Här i Sollefteå är det verkligen nästan ingen snö kvar nu och det är såå mycket vår i luften..
På körkortsfronten går det jättebra. Har haft alla mina körlektioner och är klar med hela teorin, nu är det bara halkisen och på måndag har jag teorin sen ska jag tillbaka hit en annan dag och göra uppkörningen.. ^^ hihi, nu är det nära.
Jag har haft det väldans bra här hos min bästis, vi har träffat hennes kompisar och hittat på trevliga saker, tagit världens längsta promenad i kvällsolen, varit ute och dansat och fikat och sjungit och även haft vårens första trädgårdsmys hos Frida :) Presenterar några bilder från vistelsen och folket nedan.
ÄVEN så har jag ju hunnit med mången besök på stadens alla loppisar och antikaffärer, shsiishis.. Jag ska visa er alla fina fynd när jag kommer hem, eftersom Tommy tog med sig hälften av alla grejer när han for hem.
Han och Daisy var ju förresten här och hälsade på från söndag till tisdag: Jättemysigt!! Men ganska skönt när de for tillbaka faktiskt.. Jag hade inte riktigt förstått att det är otroligt utmattande att "jobba" hela dagen- komma hem till världens liv och sedan sova dåligt och bli störd hela natten.. Haha jag blev sjukt slut och trött. Så, inatt ska jag njuta av sista natten utan bäbis ;)  Men jag saknar henne megamanmycket och blir så glad varje gång hon ringer och säger "HEJ!" med sin söta lilla röst när jag svarar ^^.
Nej, nu ska jag hjälpa Petra att städa ur sin överfulla garderob, så jag får med mig några säckar kläder till Ankaret ;) Jag måste ju dra mitt strå till Ankaret-stacken även fast jag är på bortaplan hallå!


Världens finaste Sara o Matsson var här en kväll och vi hade en trevlig sång/spelstund som jag saknar så mycket annars i min tillvaro.. Jag vill sjunga MERA SA JA!!

Här är hon då, min Petra :)  Och Felix förstås, en ny bekantskap som gillas :)



Spontant trädgårdsmys med Petras tjejer :)

Japp. Det var allt för den här gången vänner. Tack så jättemycket för alla jättefina, uppmuntrande ord från er, ni gör att allt känns lite roligare och bättre :) Kraaom! /(G*

Kommentarer
Postat av: Jenny E

Va roligt å höra att det går bra för dig.Livet kommer rulla på lite lättare med körkort. Alldeles säkert.

Har aldrig provat vara ifrån barnen så länge som du. Måste kännas konstigt. Men skönt om nätterna. Daisy e ehlt säkert i trygga händer.

Kram

2011-04-14 @ 20:55:22
Postat av: Erika

fin blogg.

2011-04-19 @ 21:21:57
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0