50 kronors kassen och Vinteryran!

Har rensat ut kläder från Daisy byrå idag igen och hittade dessa som jag nästan glömt att jag hade :)
Jag köpte dem på Ankaret för en tid sedan och tänkte att det blir något för Daisy att växa i. Jag tycker det är så fint med långa plyschklänningar och jag hoppas tösen kommer att tycka det också när hon växer till sig lite.
Den här var så fin tyckte jag, och alla var i riktigt fin kvalité och inte slitna ett dyft, så jag vart jättenöjd! Med tanke på att de bara kostade 15-20kr styck :] Och det var även ett fint märke; Linus & Lotta, bra kvalla. Så hade jag köpt dem ny hade de kostat mellan 199 och 249 kr.
Alla tre är i plysch och de två större dröjer det förstås ett tag tills hon kan ha, men varför inte passa på att fynda när det är så billigt?! :) Genom säkra källor vet jag att det snart kommer att trilla in en hel drös med fina barnkläder på Ankaret.. så den som är intresserad; håll er uppdaterade och vänta inte med att åka dit!
Faktum är ju att det lönar sig otroligt mycket att åka dit redan nu på lördag, för då börjar Ankaret med 50-kronorskassen! Fyll en påse med så mycket skor och kläder som bara ryms och betala endast 50 kronor!! Är det inte helt galet så säg?! :D De har kört med detta i rätt många år nu och det är en succé, folk hänger på låset i stort sett!
Nu på lördag händer det ju massor av grejer på Mon, det är ju "Vinteryra" för hela slanten. Kolla in vinteryra.se för mer information. Det är alltså ett jättetrevligt utomhus event för alla och ännu mer för dig som är skoterintresserad, kolla in hemsidan säger jag bara :) SÅ, passa på att göra två flugor på smällen; Ankaret + Vinteryran! :D Sen kan du ju även passa på att käka på Millas mat o café och köpa något fint på Stegbo möbler när du lix är igång ;) Lika bra ni tar med släpvagnen hörrni!
Nej, nu ska här packas för jag drar visst till fjälls imorgon :)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Älskar plysh kläder till barn :)Mjuka sköna kläder :)

Klänningen i mitten va superfin har haft en sån till Bambi :)



Kram Hanna

2011-03-03 @ 20:42:34
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0