Skor till salu!

Hejja!! Har just kommit in efter en liten runda runt byarna runt ikring och lagt lappar i brevlådorna.. informationslappar för Bergomsdagen.. Så här stod det:

Tredje gången gillt!

Lördagen den 9:de juli är det dags för Bergomsdagen igen. Från kl: 11.00 till 15.00 på före detta Bönhuset, och precis som åren innan så kommer vi att bjuda på en stor loppis och marknad med försäljning av diverse roliga grejer. Det blir även fika- och korvförsäljning, musikunderhållning och för barnen blir det godisregn, besök av clowner och ett mini zoo med smådjur. Bergoms barnkör kommer också att sjunga några sånger.Vi hoppas att vi blir många som hjälps åt att sälja och köpa saker under dagen så därför vill vi ha många bokningar av bord. För att boka ringer du på dagtid till Marie Nyberg på nr: 070-2070856, det kostar 50kr och bord tar man med själv. Har du saker du vill bli av med men inte orkar/vill ha ett eget bord på loppisen så tar vi gärna emot saker till intresseföreningens bord, lämna isf prylarna i Hanna Mattebo´s garage på Bergom 116 några dagar innan, märk kartonger och dyl. med ”Bergomsdagen”

Ring och boka nu, ta med vänner och familj så ses vi i Bergom!

Arr: Hanna Mattebo, Marie Nyberg, Annika Haga, Anna Pettersson, Mona Forsgren och Annika Nyström

ps. Kom ihåg att ta med kontanter!

 

Hihi, så nu kommer det snart att välla in anmälningar (hoppas jag!) och det känns så kul ^^ Så haka gärna på ni också- ni som läser detta! :)

Jag tänkte börja förhandsvisa lite av vad jag kommer att ha på mitt loppisbord, den här gången blir det ett axplock av alla skor jag kommer att försöka sälja.

Ett par finfina låga seglarstövlar i storlek 36 :)
SUPERfräscha fodrade stövlar i äkta skinn, i princip aldrig använda i storlek 38/39.

Säkert jättesköna på vintern, de är för stora för mig så jag har aldrig använt dem men jag skulle väldigt gärna kunna ha dem..

Alldelens nya och oanvända tygskor i strl 36/37.
Dessa stövlar har vi sett förut, närmare bestämt i mitt allra första blogginlägg, och det blev visst jag som köpte dem till slut, fast jag fick tyvärr inse att de var för stora..men de är skitsnygga tycker jag. Vagabond strl 38
Skor jag köpt från Tradera men aldrig använt för att de är lite för små.. tyväärr, för de är så fina tycker jag =( Strl 36/37
Och ett par snajsiga pjucker från Monki som är använd bara ett fåtal gånger, strl 37.
Satt nu vetni! Hejdå för idag, Du vet väl om att du är bra!! :) /(Pyret

Kommentarer
Postat av: vvintageRetroPrinsessa

Åhhhhhhh tack snälla Hanna :))))) Happy Jag blir Hoppas bara att jag kan ha dom nu då :)))

ska kolla in bergomsdagen :)))) kansk jag kan testa skorna då om jag inte kommer innan om det är ok :)))

ska dra med mig nån vän dit oxå med barn :)



Dock ska jag inget bord ha och sälja då jag skänker till Gottne loppisen :)))



kram

2011-06-26 @ 23:10:01
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: vvintageRetroPrinsessa

Hanna är det ok att jag kommer på bergomsdagen oh köper dom ??? kan du hålla dom till mig då vill så gärna ha dom :)))

Mvh Jessica

2011-07-06 @ 11:58:44
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Linnea

finns seglarstövlarna kvar?? :)

2011-08-11 @ 13:10:54
Postat av: Joar Andersén

hejsan min vän, vart har du köpt stövlarna i materialet gummi? (:

alltså gummistövlarna

2011-08-17 @ 23:12:34
Postat av: mia

hejsan=)



har du dina bruna stövlar kvar?



om jag har stolek 38 skulle dom passa mig? för 39 blir för stort för mig?



mvh mia

2011-09-02 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0