ännu en har trillat dit..

Väldigt trevliga i äkta skinn, märke okänt, strl 4 1/2, 20kr. Skitsnygga Vagabond strl 38, 20kr. DET ÄR JU GRATIS!Vagabond strl 37, 30kr. Som hittat!
Att även jag skulle falla ner i bloggträsket det trodde jag inte, fast stolt o nöjd är jag ändå :)
Finns det folk som jag, som är less på köp o släng-konsument-överflöds-sverige-stilen o känner hellre för återanvändning o att hjälpa folk som inte har det så bra som vi, o dessutom gillar gamla prylar..? Ja då kanske den här bloggen kommer att vara något för dig. Jag kommer här att dela med mig av diverse loppis- o second hand fynd som jag gjort på olika ställen men framför allt hos min favoritaffär "Second hand Ankaret" i Långviksmon, ca:5 mil norr om Örnsköldsvik. Jag kommer även att slänga in små tips emellanåt på finfina prylar som är inne till försäljning just Nu som DU har chans att köpa.
Bloggens första tips blir tre par skitfina skor som finns och Är inne just i detta nu.
De första är ett par fina, svarta skinn av okänt märke  strl 4 1/2, 20kr.
De andra är Vagabond, riktigt trevliga tycker jag, strl 38, 20kr
De sista är också Vagabond, strl 37, 30kr.
Det är nästan oförskämt billigt! Man kan undra om det blivit något fel, men så här är priserna i Långviksmon iaf, lätt värt! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen alltså!! Ser så framemot att få följa den här bloggen. Blir som att jag får umgås med er lite mer kanske ;)

Åh va fina de andra paret skor var.

2011-01-05 @ 10:11:57
URL: http://withmywords.tumblr.com
Postat av: Hanna

Vad roligt Linda! Ja, nu kan ni långt borta få ta del lite av livet vårat även fast det är långt mellan gångerna. Ja visst är dom! Riktigt snygga tycker jag.

2011-01-05 @ 10:15:18
Postat av: Emmas Husbestyr

Välkommen till bloggvärlden Hanna! :) Ska följa dig med spänning.. Kram!

2011-01-05 @ 14:18:06
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com
Postat av: Solveig

Välkommen Hanna. Den här bloggen blir kanoners.....

Viken fin bild på dig. Kram

2011-01-06 @ 11:10:04
URL: http://pusas.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Tack Emma!! :D Du är en stor inspiratör så det känns kul att du kommer följa mig ^^



Tack så mycket Solveig! Ja det blir nog roligt det här, fast jag märker att jag inte har så mycket tid över som jag först trodde ;) Tack för komplimangen förresten! :)

2011-01-06 @ 12:03:09
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Dom i Mitten skorna skulle jag LÄTT köpa om dom fanns kvar hur snygga :)))



Mvh Jessica

2011-01-31 @ 12:11:03
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: pyret

Tjena Jessica! Kul att du hittat hit :) Ja visst är dom snygga!! Jaa, jag vet att det är en person som jättegärna ville köpa dem och jag vet inte om hon har varit dit än, men senast jag var där så fanns de då iaf kvar. Du kan ju chansa och åka dit :)

2011-01-31 @ 18:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0