Twenty one dresses..

Godkväll allesammen!!
Lovisa var hos mig förra helgen och vi fotade lite 50-60-70-tals klänningar som jag tänker sälja iväg antingen på min loppis i sommar, tradera eller här på bloggen, frexten får man göra så? Sälja grejer via bloggen?? Kommentera gärna och berätta hur ni gått till väga eller om ni vet hur folk brukar göra.
Tänkte jag skulle bjuda på några "charmiga" bilder och ett litet smakprov på vad som komma skall iaf , det är riktigt fina klänningar så här får ni ett litet axplock..
Muppiga jag som inte vet hur man beter sig framför en kamera och
en skitfin klänning från "Twenty one" i Chicago.
En sådan här förklädes variant som är öppen där bak förutom två knappar längst upp, men det visar jag inte för er...
För då visar jag ju hela umpgumpen hallååå.. och det har jag hört att man inte ska göra på internet ;]
SÅ, här har ni alla tre, inom kort till försäljning så spana noga nu och först till kvarn när det väl gäller.
Frexten, som jag skrev tidigare; ge mig gärna råd och tips på hur jag ska göra bäst, eftersom jag inte är någon van bloggare eller säljare så har jag liksom ganska dålig koll på hur man ska göra så att säga.

Godkväll allesammen! /(Pyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0