Gossigaste tuppluren på länge..

Hello people! Ojoj vilken lång dag detta varit. Jag har hunnit med att packa massor av saker till släpvagnen som
gick från mitt hem till Ankaret idag, och det var skönt att få iväg lite grejer. Jag är ju som hemskt duktig på att köpa en massa prylar för jämnan, så man måste ju som ge tillbaka lite ibland också ;) Plus att mitt hem blir överbelamrat med jämna mellanrum så då är det skönt att rensa ut.
Den här gången fick linneskåpet sig en omgång och en massa fina dukar och gardiner fick säga adjö till Bergom, men det gråter inte jag för, jag har så proppat i skåpet ändå så det var bra att få lite extra plats.
Mitt i packningen fick jag för mig att jag skulle baka mini-kladdkakemuffins, och såklart, så skulle inte det få fortlöpa så länge utan hinder.. Först gick en huvudsäkring så ugnen ville inte bli mer än 75 grader varm, och det kommer man inte så långt på, ja och sen så fick Daisy feber och ville verkligen vara i famnen heeela tiden. Så, mina muffins blev lite, ja.. som allt som jag bakar brukar bli - misslyckade. Meen det var mest bara att dom helt enkelt inte blev kladdiga, annars vart dom som goda förstås.
Daisy hade sen feber hela eftermiddagen och var världens gosigaste, vi bara satt och mös och hon ville bara ligga i famnen helt stilla hela tiden, så jag kunde inte göra så mycket mer idag än det.
Men det gossigaste idag var att vi somnade båda två i hennes puff och sov där en timme.. hur mysigt som helst ^^ Pappa Tommy tyckte vi var gulliga och tog ett kort.
Jo, nu ikväll så har jag ju faktiskt haft lite tid att sitta med inbjudningskorten till Daisys 1-års kalas och nu är dom klara!! :D Små vimplar vart det förstås :)
Nä nu ska jag gå och sussa sött, men först lite kvällsfika i lilla magen :)  Och jag ser verkligen fram emot att jag ska äta kvällsfika hos Linda imorgon :) Det ska bli mysigt. Även så ser jag fram emot dansen imorgon, vill att vi ska sätta den där skitsvåra dansen snart tjejer!  :)
Godnatt alla fina människor!
/(Pyret


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Granlöf

Ja du det såg då RIKTIGT MYSIGT ut där på saccosäcken ;)

2011-02-20 @ 13:45:57
URL: http://annacarin.bloggagratis.se/
Postat av: Hanna

Aa det var verkligen det ^^ Och nu när hon varit sjuk hela helgen har hon varit så där gosig igen, igår satt hon hos mig hela dagen och bara var lugn.. Mysig kontrast ändå mot hennes vanliga, spralliga humör :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0