Sicken lyxig superlunch alltså..

Jamen alltså, Haha! Tillåt mig skratta och skämma ut mig offentligt genom att lägga upp denna bild och erkänna vilken hejdundrandes lunch jag tillagade idag XD
Men jag hade i ärlighetens namn faktiskt inte tid att laga någon "riktig" mat, det snabbaste alternativet jag hade var att värma på en pirog :) Som vi aldrig annars har hemma, men som tur var hade idag.
Men alltså, den vart faktiskt riktigt god efter att jag pimpat upp den lite.. Med soltorkade tomater, färsk basilika, creme fraiche med vitlök i och lite gurka så vart det rakt en lyxpirog helt plötsligt! Att jag sen skulle ta mig en Powerking till, det var väl kanske att ta i lite väl med ungkarls fasonerna ;)
Men erkänn att det ändå ser liiite bra ut? ;p

Tommy.. det är dags att du kommer hem nu,  vi saknar kocken i huset.

Kommentarer
Postat av: Soulja Boy

Är du inte på G med ett nytt blogginlägg snart.. ? :)

2011-03-14 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0