Klänningar till Bergomsdagen.

OKEY GOTT FOLK!! Nu är det bara en dag kvar, sen är den stora Bergomsdagen. Spänningen stiger och på söndag kommer jag att begära sovmorgon till kl 15.00 efter allt jobbande med den här dagen. Men det kommer att vara mödan värt, det är det alltid :) Saker och ting faller på plats, t.ex tappade jag en clown i tisdags.. men då fick jag två nya istället, så nu har jag tre :D Några höns kunde inte komma.. men då ploppade några andra fram och ville vara med :D Så det ordnar sig alltid på nåt vis. Imårrn ska det sättas upp partytält för fulla muggar, och alla andra sista förberedelser ska också utföras under dagen. Jag hoppas verkligen på mycket folk på lördag så vi är många som tar i på allsången som jag ska leda ;) Det blir så mysigt så.
Tänkte slänga fram lite bilder nu på de klänningar som jag ska sälja vid mitt loppidbord. jag hade ju en förhandsvisning Här, men nu kommer resten av klänningarna också :) Hoppas någon vill ha dem!
Äkta fint 70-tal ^^
Den orange plastkrukan i fönstret ska också säljas iväg.
Den svarta väskan med LP-skivor ska jag också sälja på lördag, för 80 kr.
Jag har suttit länge ikväll och klippt prislappar, ringt runt till folk och fixat så vi får allsångshäften, och så att någon verkligen handlar in all mat vi behöver, och kopierat upp noter till spelemännen men sen har jag också haft en välbehövlig paus och varit nere på badstranden och badat med Daisy för första gången :) Det var jättemysigt och väldigt varmt i vattnet, någon sa att det var 25, och det tvekar jag inte på. Jätteskönt.
Frexten så blev vår klassåterträff jättelyckad och vädret höll sig bra, eller åtminståne uppehåll var det. Skitkul att se alla igen och minnas tillbaka.. även om jag känner att jag verkligen var en helt och hållet annan person på gymnasiet än vad jag är nu. Känns nästan snopet att alla de där personerna (iaf de jag inte umgås med i nutid) tror att jag ÄR en person jag inte är.. Skumt det där med olika skeden och perioder i livet alltså..
Jaja, man får gärna be för fint väder nu på lördag igen iaf så vi får den bästa Bergomsdagen man kan tänka sig :) Vi ses där hörrni!

Kommentarer
Postat av: Soulja Boy

GALET SNYGG GITARR!!! VEMS ÄR DET???!!!! :O

hihi ^^

2011-07-09 @ 23:40:28
Postat av: Alva

waaaah den långa prickiga klänningen?! Jättefin. Vad är det för storlek på den?

lägg upp den på tradera så bjuder jag kanske, om det är rätt storlek det vill säga.

2012-06-07 @ 14:25:56
Postat av: Vicky

åh underbara stilar!

2012-06-07 @ 19:42:38
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0