Fantastiskt fina små djur :)

Nu är det inte länge kvar tills jag åker till Sollefteå.. cirkus 1 timme. Men jag hinner med ett blogginlägg innan :)
Vill bara säga att när jag nu så duktigt kommer hem och tagit körkortet (om typ 2,5 veckor) så önskar jag mig faktiskt en sånn här underbar liten undulat att hänga om halsen! ;) Den är typ 4cm hög och 7cm lång och är superfin!! Eller hur?! Den kostar 199:- och finns på GALLERI 22 tillsammans med alla de här andra fina djuren som följer.. :)
Suddig bild men dock supersöt hund (ras?)
Rådjuret är ju förstås också en favorit, jättemegafin!
Korre!?
En liten surrikat kanske?
Eller varför inte en prickig liten ponny? :)
Alla dessa fina finns alltså på Galleri 22 nu för tiden tillsammans med massor av andra fina nyheter, som jag berättar mer om när jag kommer hem, slänger upp någon bild på det bara.
Mycket fint för oss som älskar ugglor :)
Så! Det var allt för idag. Bye bye folks!

Kommentarer
Postat av: kristina

exakta plastdjur går att köpa för en tjuga på leksaksaffären. en skruv och en kedja från panduro och så vips. känns som att idén ändå är snodd från början. (menar att då kan du få säkert tre, fyra halsband för samma pris!)

2011-04-03 @ 17:28:10
Postat av: vintageRetroPrinsessa

supersöta :)

Har en kompis som har Bambi :)



Lycka till med körkortet nu :)



Kram.



Ps vill du ha en Moonkids heldress till lillan ?

storlek 86/92 i en härlig gul färg :)

2011-04-03 @ 18:59:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Emmas husbestyr

Åh, jag gillar verkligen Pryldesign. Vill ha typ alla deras grejer!

2011-04-04 @ 15:17:46
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.se
Postat av: Hanna

KRistina: Vad kul att du har idéer :) .



Jessica: Ja visst är dom söta :)

Nämen o det vore ju jättetrevlarns, vad gullig du är :) Du får ju svänga förbi mig någon dag om du vill? Kanske kan dra med Jenny också så får ni komma och fika :) Jag kommer ju inte hem förns om två veckor, men efter det kanske?

TAck så mycket för lyckönskningarna, första dagen har iaf gått jättebra! :)



Emma: Ja Verkligen!! De har jättemysiga grejer :) Kul att Anita har börjat sälja för dem.

2011-04-04 @ 18:44:47
URL: http://pyretsprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0